WOHO, JAG VANN

 

Yääy! Budade på de svarta trenset till höger tidigare idag. För typ 4 timmar sedan. Då var jag ensam budgivare, och priset låg då på 249:-.. Och nyss så gick jag in en sista gång för att kolla om någon budat över mig, två minuter innan annonsen avslutades. Och jofan, då hade en liten snorunge född år 95 budat över mig! Det kunde hon ju glömma, så vi satt och budade över varann tills jag vann på 340 spänn! Woho0o0o0o0!!!!

Mitt hår. Snorungar gtfo. Jaja, blev 364:- med frakten osv, så det blev väl inte så farligt ändå. Fastän folk ska dryga sig. Är iaf nöjd, med tanke på att håret är 50 cm långt, och trenset är 170 cm brett! Hoppas kvalitén är bra bara. Stod att det var remy, så hoppas det. Men brukar stå att det är det, och så visar det sig att det är sämre än syntet typ

Jaja, nu ska jag äta nåt! WOHO :D


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0