BACK TOMORROW

Oppp's... Sorry. Inte ett enda inlägg idag ser jag. Men har inte haft tid eller ork alltså. Som ni vet så är jag sjuk, är väl lite på bättringsvägen i alla fall om man säger så, men är långt ifrån frisk. Så jag har städat och tvättat hemma lite med älskling osv.. Köpte även hem lite kycklingsallad och sprite, hihi lite små-vardagslyx sådär! Och för övrigt har jag väl mest tagit det allmänt lugnt liksom och försökt bli frisk. Kul info huh?

Jaja, nu ska jag mysa ner mig i sängen med mina älsklingar och glo på webtv medans regnet smattrar på fönsterrutan! Mys. 

HÖRS MER IMORGON ISTÄLLET, OM ORKEN, LUSTEN OSV FALLER SIG IN.
PUSS. 


sötpluppen

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0