DRYYYYYYGT

Har varit sjuk i mer än 3 veckor nu, och just nu blir halsen bara värre och värre för varje dag. Vaknade i morse runt 7 av extrema jävla hostattacker och kunde inte somna om på 2 timmar för det kom bara nya hela tiden. Så jag stängde in mig på toan i typ en timme för att inte väcka Lina och Johan, och bara satt där och hostade så ögonen var typ blodsprängda och tårarna rann. Gahhh. Känns som om jag har brännskador i hela halsen typ. Och de blir bara värre för varje timme som går.

Hostar seriöst i 100 km/h var tionde sekund. Asdrygt.
Så lä ju knappast bli någon sömn nu heller.
Bläääää. Whata hell is wrong liksom..... 

Har druckit c-vitamin, vatten, cola, hostmedicin och tagit alvedon hela dagen, men ingenting i huvudtaget verkar fungera.
Inte ens lite. Jag tror jag dööööör på riktigt. 

Jaja, nu ska det "sovas", upp till borlänge imorgon och fixa gadd...
kommer ju verkligen kunna sitta still liksom. Är iaf snäll och erbjuder mig att sova på soffan så min stackars pojkvän och hund får sova i lugn och ro. Haha. ♥  Hejssssvejs ses kanskeeee


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0