DAGENS ..

DAGENS VILL HA: smaken tillbaka tack! Plus lite nya kläder osv.
DAGENS KLÄDSEL: trosor och Johans tshirt, hihihi
DAGENS SMINK: mascara o brynen målade.

DAGENS FRISYR: utsläppt bara,

DAGENS HÄNDELSE: öh, fläskfilé och potatisgratäng med älskling ikväll typ. ♥
DAGENS LÅT: muminlåten ni vet. bapabapabapaa, mamamamma... osv
DAGENS PLANER: ligga hemma och göra nothing at all, försöka bli frisk.
DAGENS SAKNAD: vissa av mina kära vänner jag inte träffat på år och dar typ

DAGENS DUMMASTE: mitt immunförsvar. Feber, feberfrossa, hosta, halsont, förskyld, nästäppa. mysigt.
DAGENS DROG: vatten, strepsils, älskling!
DAGENS ROLIGASTE: hm... vet inte ? Mumin ?
DAGENS FAVORIT: älskling som är så snäll och tar hand om mig, haha! 
DAGENS KÖP: hundgodis, glass.

DAGENS GODIS: ostbågar, hehe. När man är sjuk så får man.
DAGENS HUMÖR: Jao, inge vidare va
DAGENS ORD: johieloie


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0