FRIDAYFRIDAYFRIDAY

Hello, då har man landat igen då. Trevlig dag med Ida också! Fick med mig 4 fiskar hem också, yeppey! För övrigt har vi väl varit här snackat skit och lagat mat liksom. Mys.

Nu har hon dragit hem till pojken sin och jag sitter hemma och är hundvakt. Woho. Not. Alla ska på gaykväll på etage men själv är jag pank på både pengar och alkohol så det sög ju rätt rejält. Menmen, kommer flera helger!

Laddat hem nya rullen med Irene Huss iaf och köpt hem lite energidryck osv. Gött det. 




ida lagar mat åt mig, hehehhe


väldigt avancerad mat. rekomenerar inte att försöka er på detta där hemma.


hehe idas nyttiga variant av fredagsmys längst fram och min mindre nyttiga där bak. som vanligt.




fiskaaaar! Tänkte köpa koikarpar, men dom stora som jag ville ha kostade 350:- st.. så det blir en annan gång. Så köpte fyra guldfiskar i storlek S och M, haha! Dom sa att dom kommer växa sig hyffsat stora i mitt 220L också, så det blir nog bra. Gillar guldfiskar. Huhu. Trevliga typer.


fesk


vet att ni älskar att jag lägger upp bilder på mina fiskar.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0