GÅRDAGEN

Dagen började med att jag och älskling tog bussen till borlänge typ nio på morgonen, så vi var där till typ två och tatuerade mig osv. Världens goaste kebab han vi med att äta också! Sen drog vi till Falun igen, jag stannade kvar i stan och fikade lite med mammsen osv. Köpte lite smått och gott också! Eller mamma köpte åt mig. hehe.
Sen på kvällen så kom Lina hit, vi fixade oss och sånt, sen drog vi ut på krogen ännu en gång! 
Behövde dock inte betala ett öre på hela kvällen. Kom in gratis (gick in med diskokjelle), och blev bjuden på all alkohol hela kvällen. Gratis gillar vi.

Men nu så har jag nog fått för mycket av det goda. + att jag är sjukare än någonsin, så denna lördag fick bli en hemmakväll. Skulle egentligen ha myskväll med Johan. God mat, film och sånt. ♥ Men jag mådde alldeles för sämst för det också. Har typ bara legat och bölat i sängen och i badkaret hela kvällen. Haha...... :(


intressant va?




haha....


köpte detta linne. asnajs. hade på mig denna ut på krogen igår, hehe. världens töntigaste text dock. Varför ska alla kläder ha så grymt töntiga texter nu för tiden för? "teach me to be a bad girl". lol.


köpte denna tubhalsduk från indiska också.


okokok

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0