HÅRFÄRGNING AND ALL THAT

Hey! Nyss kommit hem från fiskerundan med Johan och Bonn. Hur tror ni det gick då .. ?! ;) JO, KLART SOM FAN KOM MAN HEM TOMTHÄNT. INTE ENS EN ENDA JÄVLA FISKFAN!!!!!!!!!!
Hur svårt kan det fucking vara?! Hur fan fiskar man då?! Någon som kan hjälpa till eller?!

Nej nu är jag arg. Jag som ville ha en fiskbäbis.. Åh. Kanske springer förvi djurmagazinet imorgon efter skolan och köper med mig några karpar/koi-fiskar istället?! Jaja, nu ska jag färga håret lite svartare, färga ögonbryn + fransar och brun-utan-sola mig lite.. Känner mig fruktansvärt jävla ful och äcklig. Ska desperat försöka göra något åt det tänkte jag.

Ska försöka slänga lite gammalt smink, hårspray och parfymer också som typ inte fyller någon funktion längre. Har så sjuuukt mycket av allting. Typ 10 olika hårsprayer när jag bara använder 1-2. Hittade även 17 stycken mascaror. Why liksom?! Man använder väl bara en...? Och ja sånt. Nu ska det bli ordning och reda här!

Ett glas med Haiwa och lite Presley i högtalarna, sen säger vi let's go! 

Elvis+presley_large

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0