HAVE LESS. DO MORE. BE MORE.

Gaah jag vill och va frisk och kunna göra roliga saker. Träffa vänner, festa, shoppa, gå på stan, bara göra något ni vet. Bara kunna gå till skolan vore ju hyffsat kul..? På riktigt, this really sucks. Bara sitta hemma i lägenheten och vänta ut tiden typ. Man blir sjukligt rastlös. (haha) Men vad ska man göra liksom.. Annars blir jag väl aldrig frisk I guess! Var ute och gick med Keela för en stund sedan, men var så yr så jag bara vinglade fram typ. Måste sett ut som jag var skapligt påverkad haha!

Jaja, nu har jag gjort mitt bästa för att känna mig så pigg och fräsch som möjligt i alla fall! Tagit en lång varm dusch, målat naglarna, smort in mig med brun utan sol, noppat och färgat ögonbryn, färgat fransar, plattat hår och ja, sånt där. Så nu känns det lite bättre faktiskt.. Haha.

Hmm... Ska borsta tänderna nu och gå ut på en sista nattrond med hunden, sen ska jag nog lägga mig i sängen och vänta in min skapligt dyngraka karl som kommer hem med kebab åt mig :D ♥


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0