HJÄLP MIG, FORT !


Ska göra ännu en tatuering nästa vecka som sagt. En ganska stor till och med. På ryggen. Ni får se vad det blir när den är klar tror jag. Men denna gång ska jag dock våga mig på lite färg till och med! Spännande va..? ;)

Har dock svårt att bestämma mig för vilka färgkombinationer jag ska köra på. Har fastnat rätt hårt för 2 stycken. Vilken färg är snyggast? Rent generellt alltså.


.. orangeröd-aktigt, lite diskret, men ändå färg liksom.


Eller dessa? Blå, turkos och ila.. lite mer vågat och mer färgstarkt. Fast snyggt. Vill inte lessna heller.

Nåja, vad har ni för åsikter, låt mig höra! :D

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Mikaela

Jag tycker att det beror på vad du ska göra. :)

2011-09-14 @ 23:45:14
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0