RÄTT BORING IN THE BED

Hey. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hm. Skriver ändå. Ligger i alla fall i sängen med datorn medans älsklingen ligger brevid och snarkar i vanlig ordning. Har tydligen prov imorgon. Känns bra. Eller?

Borde sova. Men kan inte. Har knarkat energidryck hela dagen tror jag. Eller nej. Bara 4 st, men det är tillräckligt för att kroppen ska fucka ur. Jaja. Det borde gå ur snart..! Ska nog hoppa in i morgonrocken och bre (???, shu bre brushän??) en nattmacka eller ta ett bad or something. Fast då dampar våra underbara grannar. Blä. Dör av att ligga här, aspigg och ja. Allt drygt som man inte vill vara när man måste sova. Huh.

Imorgon ska jag förresten till Leksand över hela dagen, dirrmode efter skolan. So no update over here serru. Ska dit med familjen, Johan och alla hundar och hälsa på några släktingar och alla deras vovvar. Kaos. Men kul!

Hm. Vilket randominlägg det blev. Vad framgick här egentligen.
Fast och andra sidan så brukar väl inte framgå så fruktansvärt mycket i denna blogg annars heller iofs.

Jaja, nu ska jag resa mig från sängen och kolla i kylskåpet om vi har något intressant som gömmer sig där.
Fast det har väl inte hänt så mycket på en timme antar jag. Men jag är en av dom som tror på mirakel.

Ses.


haha... öhm, ja. Det är väl ungefär så roligt jag har just nu


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0