IN THE BED

Tjaa. Precis landat (???, precis som jag flög..?) i sängen! Lite väl tidigt för att vara mig. Menmen! Nyss ätit kött, klyftpotatis och beasås som min kock till pojkvän lagade ihop, heheh! Blev lite mys i soffan framför idol sådär. Sounds like a perfect sunday for me :D 

Nu ligger jag som sagt här och är väl inte speciellt trött egentligen. Men det är typ asnajs att ligga i sängen och randomsurfa sådär. Läsa lite bloggar + sjuka diskutioner på olika forum and stuff like that.

Har sovmorgon imorgon också, så det gillar vi. Rätt mycket. Tror jag börjar elva om jag minns rätt. Braaaap!
Ses.


Wöhööö.. tattoo på fredag blir det ju också! :D happyhourse. Exating.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0