KÖPTE EN KOI-FISH

Woopieloo0op, drog ner på stan efter skolan och köpte en japansk koikarp.

Typ helt awesome är den. Typ världens vackraste fisk ever. Den är ljusrosa och vit och allmänt nice liksom. Kostade dock 349:- men lätt värt. Dom kan bli upp till 50 år gamla dessutom, cool. Just nu är den ca 20 cm lång, men dom kan bli dubbelt så långa under deras livstid. I större fångenskap/nature kan dom bli ända upp till 120 cm. Galet.






ser ni???? JAG HAR EN ROSA FISK!


.. köpte med mig en akvariebakrund, växter, hundben och halsband åt Keela också. Yeppp.

Vet att ni antecknar precis allt jag skriver om mina fiskar.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: S

Fan vad fin den var! Jag vill också ha fiskar nu...

Det ser så mysigt ut på ngt sätt :-)

2011-09-13 @ 00:01:29
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0