KRÄFTSKIVA / SJUK

Tjoe. Kvällen igår började med lite tacomys, fotboll och öl i Hosjö med päronen och älskling! Sen ringde farbror Mattias och undrade om vi ville hänga med på kräftskiva strax bortanför oss.. Så ja, upp ur soffan och sminka sig lite snabbt och borsta igenom håret. Peter Tägtgren, sångaren i Pain ni vet, var också på festen och partade loss.. Haha! ;)

Jaja, nu sitter jag hemma i lägenheten i soffan och är sjuk. Jävligt sjuk. Har världens feber, ont i halsen, rasslig, och cpförkyld. Roligt. Jag som skulle ut på krogen + granny idag med mina kära vänner.. Men känner verkligen inte för att göra någonting alls. Och är väl lika bra det tror jag. Låg nyss i sängen och försökte sova en stund. Men vaknade var 5e minut av hostattacker, så det var lika bra och ge upp. Nu sitter jag här som sagt och väntar på pizzan i ugnen och dricker cola. Går ju det med.. Uhhu.


haha, stackars Keela i sin fina blöja



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0