MÅNDAGEN AVKLARAD

Woho, äntligen tagit mig till skolan. Tog lite i hjärtat, och var fruktansvärt jobbigt att kliva upp imorse då jag gick och lade mig 02.00, men efter en morgonrunda med hunden och en kopp te, samt 4 energidryck så gick det rätt bra ändå. Trevligt att ha något att göra om dagarna nu liksom. Har varit så galet rastlös förra veckan när jag var hemma och var sjuk and all that.

Men nu jävlar. Nu ska jag försöka med 100% hardcore, the whole week out. Får ser hur det går. 
Har hål typ jämt som sagt, men det är nice när man går i skolan mitt i stan. Man har alltid något att göra ändå jao. 


this morning


mina kantareller jag plockade igår, duktiga mig


sara och jag drog till stan och köpte mjuklass på hålet




älskliiiiiiing!!! :D som för övrigt inte såg så glad ut, höhö

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0