MIN VANLIGA "TUR"

Nyss kommit hem från borlänge. Drog dit med Johan. Köpte asmycket kläder för en gångs skull. Yey! Men, som vanligt så slutade det med att min mobil blev snodd. Bläää... Precis vad man har råd med ... :(

Så ja, blir svårt att nå mig på ett tag nurå.. Och någon ny tele blir det nog inte på ett tag. Känns inte som någon idé att lägga pengar på en ny, då jag kommer tappa bort den det första jag gör ändå. Kanske någon skräpmobil som inte är värd något i alla fall. Aja.

Nu ska jag dricka en coca cola och visa vad jag köpte tänkte jag. Intressant. 
Sen ikväll ska jag supa bort mina känslor. Yesyes.
Jag är värdelös.

Tumblr_lpcpzrkjpm1qlqoewo1_500_large
för sånna här bara kryllar det av i min plånbok ju. överfuckingallt

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0