NATTI

Gah, har ännu högre feber nu tror jag. It sucks. Och klockan rann iväg. Måste sova. Måste bli frisk. 
Och förresten så kan jag ta tillbaka det där med att ni ska ladda hem "a serbian film" tror jag.

Visste att den skulle vara sjuk. Väldigt sjuk. Men inte så sjuk. Blev bara värre och värre efter filmens gång. Rätt mycket utöver det vanliga om man säger så.. Så ni kan skippa den tror jag, fattade liksom inte själva vitsen med att göra en sån film heller..? Inget direkt budskap. Jaja, what so ever, det är bara en film, inget annat. Dock undrar man ju vad det är för typ av regissör som har sådana typer av fantasier och idéer? 


bjuder på en ful bild på Keela

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0