NU DRAR VI

Nuu har vi handlat fiskespön och metskit. Eller ja. Plastmaskar som luktar avföring. Borde funka. Haha.. Hoppas jag får någon. Blir typ asglad om jag bara får en fisk. Måste komma på ett bra namn också. Alla namnförslag uppskattas!  :D

När vi kom hem nyss från affärn btw, så var det blodfläckar över hela golvet. Trodde det var Keelas tass som var igång igen, men nope. Not this time. Jag vände henne upp och ner och såg att det droppade mellan benen på henne! KEELA HAR FÅTT SIN FÖRSTA MENS!!!!!!!!!!!!!!!!! Min prinsessa har blivit en stor tjej! Hihi 

Dock ska vi nog sova i hosjö imorgon hos päronen. Och dom har ju en stor schäfer-hane. Så det kan ju bli .... intressant. Får hålla lite koll alltså, annars blir nog stackars lilla Keela ganska spetsad. 

Nåja, nu blir det fisketime! :D 
WISH ME LUCK!



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0