ONSDAG - LILLLÖRDAG

Heey. Fyfan vad jag inte känner mig frisk. Trodde det höll på att ordna upp sig, men icke. Får se då. Tänker i alla fall trotsa mitt kassa immunförsvar. Nyss varit ute på en promenad med vovven i alla fall och svängt föbi konsum en sväng. Köpte med mig en chipspåse hem som jag och keela sitter och delar på just nu, hehe ;)

Får se sen om man mår bättre, i så fall så vankas det utgång med Lina! :D Måste göra något. Haha, har ju ändå setat hemma hela dagen och vaktat lilla pärlan min. ♥ Först Victuscella och käka god mat osv, nu när Lina fixat VIP där och allt. Hehe. Sen blir det nog etage en sväng också om vi har lust. Är ju ändå gratis. Det gillar man ju. Och det ska utnyttjas.

Nu ska jag börja med att ta en dusch. Feeling very unfresh. Om det finns något som heter så. Hm.
Sen måste jag hitta en tia så jag kan köpa mig en coca cola. Måste. Ha.

Ses senare. Hej.


omg. liten. 2009 om jag minns rätt




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0