RASTLÖS

.. utan dess like. Jag är fan inte sjuk ofta (1-2 ggr per år max), och när jag väl är det, så blire rejält. Fyfan vad jag hatar det här. På en fucking lördag dessutom?! Alla mina kompisar ska på Granny goes street, grillmys, och ut på krogen ikväll osv, och vad gör jag? Jo jag ligger halvnaken inlindad i täcket hemma i soffan och kan inte göra så mycket mer än det. Party ♥

Nä. Helt värdelöst. Vill verkligen göra något kul nu när jag väl kan. Nästa helg har jag hunden hela helgen, så då blir det mer än lugnt. Men åh. Någon som har något tips på något vettigt man kan göra hemma, när man egentligen inte orkar göra något ?! Blä. Man känner sig fruktansvärt jävla fräsch också.

Tumblr_liqag61spz1qzxj7mo1_500_large
ärvältypsåreär.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

fint foto

2011-09-08 @ 11:57:52
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0