RENSNING AV GARDEROB

Tjue folk. Inge feber idag heller, skönt! Dock är halsen och näsan fortfarande ett helvete. Och känner mig inte så pigg liksom. Så får se om jag vågar mig till skolan imorgon kanske. Tveksamt. Men missar så mycket nu när man är hemma i början också. Gah. Smittat Johan har jag då lyckats med i alla fall hehe.. ;)

Nu sitter jag på golvet i hallen utanför min garderob med datorn, dricker coca cola samt lyssnar på "elektopop", som redan har kommit ut på spotify. Haha, så jävla sjukt..

Jaja, ska i allafall göra ett NYTT försök till att rensa min garderob. Är så jävla ängslig. Kan verkligen inte kasta saker. Men nu är det slut med massa daltande, 70% av allt ska bort..! Får se hur det går liksom. Blir väl typ 3 plagg jag kommer kunna kasta som vanligt. 

.. see ya let's go du vet.


osminkad och sjuk tjej




i johans gigantiska myströja, hehe

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0