SEE U LATER MAYBE

Nyss vaknat typ. Helt död. Dunno why heller. Gah. Ska i alla fall öppna mig en energidryck nu och hoppa in i duschen osv och hoppas på att vakna till lite. Sen ska jag packa lite kläder, hundmat and all that. Sen kommer daddy-cool och hämtar upp mig och Keela, för vi ska som sagt sova ute i hosjö med päronen idag. Så blir nog inte så mycket mer data-tid idag I think. I natt kanske. Får se.

Nu ska jag duscha i alla fall. Det vet jag.
Ses.

Fick ett mejl av Cinderella idag btw. Scotts ska spela på båten den 18/12 nu i år. Det är nice. Idas farmor ville tydligen åka med oss isfl, haha så det kanske blir så. Trevligt. Snart 2 årsedan man var på kryssning så. Kanske är time for that nu, vore kul! Med världens bästa Idiiis ♥


solen i ögonen bah japp. nästan 2 år gammal bild. ha överseende med det.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0