SKRIVER SEN

Ingen läser bloggar på helger anyway. Men är fan assjuk fortf. Värre nu tror jag. Mår piiisssssssss. Känns som jag har feber igen, och smak och luktsinne finns inte kvar i huvudtaget. Ännu en gång. Legat vaken hela morgonen och hostat som en jude som vanligt. Tappat hörseln på vänstra örat också, och ont som saaatan gör det. Känns precis som det är öroninflamation som är på G, så jag antar att det är så. Orkar inteeeee...... Känns som örat ska sprängas sönder.

Blääääääääääää. Skriver senare om jag har tid och örk.

update; nu har "öronvärken" eller whata hell it is, spridit sig snabbt som satan ner till vänstra bakdelen av käken, vänstra delen av bakre tungan och ner i halsen. Fattar ingenting.
Gör sjukligt jävla cpont. Setat och bölat som en jävla bebis i flera timmar nu. Rolig lördagkväll.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: S

Åk till sjukhuset och kolla så du inte har körtelfeber. Det kan hålla i sig i flera veckor. Har haft det och det måste vart det värsta jag vart med om i hela mitt liv!

2011-09-24 @ 21:03:57
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0