SLEEPMODE

Hello there. Nu har jag äntligen lagt mig i sängen! Sjukt skönt att bädda ner sig när man är nyduschad osv. + nyfärgat hår and all that. Luktar gott osv! :D

Åhh.. Gjorde i ordning 2 stycken varma mackor nyss i ugnen. Med ost, skinka, aromat, hästkorv, lök, ja everything. Den hade allt liksom. ♥ Och precis när jag äntliiigen tog ut dom ut ugnen med kurrande mage och ska precis sätta igång med första tuggan.. Vad ser jag inte då? JO HELA MACKAN ÄR FAN FULL MED MÖGGEL!!!!!! :( Hur fan kunde jag missa det?! Bara att kasta alltihop.

Hela världen är emot mig idag. Haha. Gjorde iofs en tallrik med vaniljyoghurt och flingor istället efter det. Men tog en tugga, och tyckte att det också smakade möggel så gav det till hunden istället. Blaäläälälälålpkpkpah. Jag är en tönt. Lägger mig hungrig istället då. Blä.

Jaja, klockan hann bli efter tolv idag med, så ska försöka gå in i sleepmode nu. Lä nog pussas lite med gumman min först bara. Så jävla söt när hon ligger här brevid mig i sängen och sparkar och gnyr i sömnen, haha! Undra om hundar kan ha lika flippade drömmar som vi kan ha..? Haha.

Well. Shut the fuck up. Natti.



så svart ett hår kan bli typ. gött.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0