SNART HEM TILL LÄGENHETEN!

Gaah, vaknade halv två idag. Gööött. Tar sån jävla tid att somna på kvällarna när jag är sjuk. Får alltid lov att ligga och hosta i ca två timmar innan man kan somna. Skapligt drygt. Men det är kul.

Jaojao, kom nyss in från en promenad med fina Costello. Ashärligt väder. Skönt att komma ut i frisk luft och röra på sig lite. Men så fort jag kom in igen blev jag helt yr och huvudvärken kom tillbaka. Hela kudden var full med blodig/orange vätska när jag vaknade också. Jättefresh. :(

Snart ska jag i alla fall dra mig tillbaka till lägenheten och mina älsklingar. Har ju som sagt 11 månader idag med Johan också. ♥ Hehe, så kanske bli någon god mat på det eller annat mys. Tror jag ska unna mig en chipspåse eller nåt. Hehe. Är ju sjuk, då får man äta vad man vill. Tror jag.

Jaja, nu ska jag klä på mig och hälla upp ett glas med coca cola. Fint'ä.


okok

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0