SORRY FOR BAD UPATE

.. today, men har mått askasst hela dagen. Vaknade klockan halv tre dessutom :O Har fortfarande världens huvudvärk, knappt hörsel, yrsel osv. Vaknat typ 49 gånger i natt av att jag kallsvettats som fan. Hela sängen, täcket, kudden, mitt hår, allt var dyyyngsurt. Asäckligt. Haha.. Mår fortfarande bajs med andra ord. Och världens sjukaste mensvärk på det. Kan ju inte bli bättre. :D Not.

Inte gjort så mycket mer idag än att legat i soffan framför tvn. Så har inte så mycket att skriva som ni kanske förstår..? Blir bättre sen när allt är tillbaka till det vanliga igen! Promise.. Har egentligen asmycket jag borde göra, duscha, plugga, städa, diska, klä på mig, gå till konsum, städa akvariet, äta mat, borsta håret, and so on. Men orkar verkligen inte. Blä. Gör det en annan dag.
Någon som vet hur lång tid tar det innan penicillinen verkligen börjar värka helt egentligen ?

Sorry för att det mest blir massa negativa inlägg nu förtiden.
Men varför ska man låtsas vara på bra humör för någon annans skull för..?

Well well, nu ska jag försöka sova en stund innan idol kör igång! Pusspusss


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0