SORRY FOR BAD UPATE

Men har strosat runt i skolan ända till 4 idag (trots att jag inte hade en enda lektion??!!!), och dirrmode efter det så blev det att gå in mot stan och möta Ida ♥. Tog en pizza, snackade skit, kollade i affärer osv. Trevligt!

Var även skolfoto idag. Jag och Sara var utklädda till gangsters. Med skägg i hela ansiktet, baggyjeans, hoodie, keps och solglajor. Väldigt fint sådär. Nog enda skolfotot i historien jag kommer vara nöjd med! Haha..

Sitter i hosjö nu, och har inte kamerasladden med mig, so no pic's tyvärr! :( 
Ska försöka fixa bilder och sånt imorgon när jag kommer hem osv.
Tror jag fått min lön by the way. Några tusen. Wiho. Så ska nog dra med mig Johan till kupolen eller stan och shoppa lite imorgon innan jag gör något annat! :D

Jaja, hörs imorgon, no time for this shit


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0