TORSDAG / LEDIG

Shuleeelulueluee! Blev som sagt utgång igår igen! Trevligt trevligt, drog ut med Lina och Patrik. Träffade på en hel drös med folk där ute också iofs. Jaja, det var en helt okey rolig kväll i alla fall! Jag och Lina fick dock gåååå hem från stan i ösregn. Det sög ju.

Nä men det var en bra kväll. Och inte mådde man dåligt när man vaknade idag heller, sköööönt! :D Nu har Lina dragit hem och Johan till jobbet. Bara jag och Keela kvar dårå. Tills halv tolv inatt. Tråkigt. Blir nog en lugn dag idag iaf. Köpt hem lite coca cola så det är nice. Ska ladda hem lite filmer och poppa popcorn också tror jag. Mys.

Imorgon blir det förhoppningsvis att dra till borlänge och tatuera miiiig. Woohooooo! :D Äntligen min tur. Ska bara försöka få med något form av sällskap. Hehe.

Nu ska jag kolla på tankafestat om dom har fått in nå bra filmer.
Pusssssssssssss 

Keela och jag igår kväll, haha asglada

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0