UTGÅNG .. ?

Skulle ju sova i hosjö idag egentligen.. åkte dit typ elva och har varit där tills nu. Dock ringde Lina och undrade om jag ville med ut ikväll. Är typ lite sjuk fortf så borde egentligen inte. Men är så rastlös så vill verkligen göra något annat än att sitta hemma! I alla fall så är det en gammal klasskompis som fyller 18, så vi ska förfesta hemma hos henne i Vika först, sen åker vi limousine till krogen och fortsätter där.. Ska försöka hålla mig så nykter som möjligt i alla fall eftersom jag går på pennicillin osv, vill inte bli sämre igen liksom! Men man kan ju ha roligt ändå, visst ? ;)

Nu ska jag duscha, sen kommer Lina hit och hämtar upp mig! 
Pusspuss.


snyggtjej

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0