HAR SÅ JÄVLA ROLIGT

Not. Gjorde en lista igen dårå.

DITT LIV

Vad heter du? -
michelle hedberg
mellannamn då? jadu, maria som typ alla andra.
Vart bor du? -
Typ mitt i falun med pojkvännen min.
Trivs du där? -
med honom absolut, men lägenheten är sunkig och skulle gärna ha en ny.
Brukar du läsa horoskop? -
borde inte, men ibland gör man väl det.
Har du körkort? - nej.. inte ens börjat med det. kass.
Äger du några converseskor? -
nope.
Favoritdjur? -
hund!
Vad spenderar du dina pengar på? -
hårfärg, smink, energidryck .. haha.
Senaste konserten? -
volbeat. 
Festar du? -
när jag känner för't.
Sprit, cider, vin eller öl? - öl eller cider.
Brukar du bli för full? -
nej, men har väl hänt någon gång ibland liksom för alla.
Antal kuddar i sängen? -
2, annars 4 när johan jobbar natt, hehe!
Kan du baka bullar? -
jajo, har jag ett recept och lite tur så. 
Har du varit med i scouterna? -
höhö ney
Bläck eller blyerts? -
hm, intressant fråga. Säger nog bläck anyway.
McDonald's eller Burger King? -
mcdonalds, 
Är du allergisk mot något? - inget vad jag vet i alla fall, jävligt skönt!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön oftast. Men röd ibland för att variera lite, mer smak liksom
Vad åt du till frukost? - hahah, vi hade inget smör eller mjölk, så jag ställde mig och stekte kantareller.
Hur ser du ut idag? - jadu, pretty damn naket. Mest varit inne, hemma ..
Har du haft sex idag? - nope..
Nästa mål i ditt liv? -
klara skolan, xtra jobb, fast jobb, körkort, köpa hus, on that way u know.
Vad såg du senast på TV? -
idooool! haha.. precis som alla andra svennar.
Hur svarar du i mobilen? -
heeeelt olika beroende på vem det är alltså, haha. 
Vem ringde du senast? -
mamie
Vad sa den du ringde? - dunno remember
Antal timmar sömn inatt? - typ 6-7 ?
Sov du ensam? - nej, det gör jag aldrig, haha.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - skinka, gurka.. kanske paprika. Enkelt är godast.

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng? -
Johan och Keela
Såg dig gråta? -
vetinte, brukar inte gråta framför folk typ 
Fick dig att gråta? -
någon dum rulle
Du delade en drink med? -
johan, 
Du gick på bio med? -
Johan där med då, haha.
Du gick på stan med? -
uhmm .. går fan aldrig på stan. Men det var kanske Sara ?
Skällde på dig? - hunden (haha).
Skickade ett sms till dig? - idababy

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -
absolut.
Bråkat med ditt husdjur? -
ja, blir lite konflikter med Keela ibland, höhö.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - njae inget spec jag kommer på nu.

SAKER
Tar du droger? -
nej, somliga klarar sig ändå.
Dricker du? -
nja, när jag känner för det och har råd.
Vad är du mest rädd för? -
förlora dom närmsta.
Vart vill du gifta dig? -
vet inte om det är så jättenoga..?
Vad hatar du verkligen? falskhet, egoism, och korkade människor.
Har du varit kär? - ja, hållerpå  för fullt.
Kör du bil? -
nepp.
Har du ett jobb? -
nej, skola nu.
Gillar du att ha folk omkring dig? -
ibland ja, är också en människa som måste vara ensam med jämna mellanrum. Skönt.
Är du ett hälsofreak? -
hell no

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? -
nej.
Är du ensam nu? nej, johan snarkar brevid mig så sött så.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - oftast dåliga enkla låtar. Typ "Im a barbie-girl"..
Vill du gifta dig? -
maybe baby
Vill du ha barn? -
Jaa.

FAVORIT
Rum i huset? -
sovrummet, huhu.
Typ av musik? -
så blandat det kan bli. Dansband, presley, volbeat, och lite nytt.
Månad? -
typ maj, då man har hela sommaren framför sig.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -
nope.
Köpt någonting? -
typ massa coca cola och mat.
Varit sjuk? -
skojar du eller ? haha
Sjungit? -
"ELEKTTRRROOO*ho0o0st*-PÅÅEPPP"
Sagt "jag älskar dig"? -
flera gånger!
Velat säga till några att du älskar dem? -
ja, annars hade jag nog inte gjort det.
Träffat nån ny person? -
nej.
Saknat någon? -
ja, ida saknar jag som fan!
Kramat någon? -
jappp.
Vem då?
- Johan och vovven.
Kysst någon? -
Kan du gerä på.

FÖRSTA
Första bästa riktiga kompis? -
carro.
Första jobb? -
sommarjobb, städare, haha.
Första inhandlade skiva? -
laddar hem + spotify jao.
Förälskelse? -
vettefan
Första begravning?
- oj, har varit på typ 7-8 st vet inte vilken som var först faktiskt.
senaste människa du slog? -
en idiot
Senaste stora bussresesan?
stor? haha.. var väl till stockholm för något årsen.
Senaste långa telefonsamtal? -
Igår med ida.
Senaste dusch? -
igår natt.
Senaste irritation? -
hunden som ligger på mina ben. blodstopp.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0