WÄÄÄÄÄH!!!

Känner mig så jävla sunkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hatar att vara sjuk, ful och äcklig. Det blir man ju på köpet. I alla fall jag. Haha. Uh. Måste göra något. Duscha. Gå igenom garderoben, äta något som inte börjar på C och slutar på HIPS, göra rent åt mina stackars fiskar. Borsta mitt hår, sätta på mig kläder. Något. 
Känner mig som världens äckligaste varelse just nu. Haha.
Men det kanske ska vara så när man är sjuk. Vi låtsas som det. 

Mopps_large
HAHAHA. Så jävla fula hundar. Som har sin lilla charm dom också. 
Jag bara måste ha en mops någon gång i mitt liv!

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: MsSophie

De är ju så charmiga, älskar att de snarkar och grymtar också :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-29 @ 00:44:35
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0