WÄÄÄÄÄH!!!

Tappat rösten. Kan inte prata. WHYY??? :( Jag pratade ju som en gud innan jag lade mig igår!!!!! Vaknade imorse när älsklingen gick till jobbet och kände då att det seriöst kändes som om jag hade en stor sten i halsen. Inte vanlig halsont, utan det kändes helt fucked up på riktigt. Gick knappt att andas. Kändes som något satt halft ivägen för luftstrupen typ. Och när jag hostade oavbrutet i 100 km/h i ca en timme, så kom kräkreflexen åt så jag trodde jag skulle spy upp vad det nu var som var där. Uh. Äckel. Tyst.

Och nu går det inte att prata. Eller jo, det låter ju lite och rasslar till typ. Men man hör inte vad jag säger.
Roligt. Jag hade ju äntligen blivit frisk. Typ.
Ibland bara älskar man livet. Don't cha.... 

Tumblr_lqz68memzq1qf0ksao1_500_large

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0