Åh, döda mig.

Verkligen världens sämsta natt sömnmässigt. Somnade runt tvåtiden kanske, och vaknade igen kl 06.00 när Johan kom hem från jobbet. Är så innihelvetes jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Har så sjukt mycket sömn att ta igen sedan helgen, men nä, så blev det inte.

Och nu ska jag iväg på praktik hela dagen. Wohoooo0o0o, orkar verkligen inte. Vill bara kasta av mig alla äckliga obekväma kläder igen och hoppa ned i min varma sköna säng!! :( Skulle kunna göra vad som helst för att få sova några timmar till.

Åh, denna dag kommer bli helt underbar. Puss.



Mmmmmh, jorråååå sååaatteeh

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0