Cozy

Nyss kollat film, ätit god mat och myst med mina kära föräldrar. Borde göra det oftare känner jag. ♥ Dom är bäst mina päron. Nu ligger jag och hunden min i sängen och kramas. Vi ska se på Småstadsliv 4 ikväll igen. Så jävla fint.

Hon är verkligen perfekt min lilla tjej. Hon är allt i ett. Hon må vara ett riktigt litet yrväder, monster, diva, and so on rätt ofta. Men hon har så mycket positiva sidor som väger upp totalt. Hon är verkligen en av få, som verkligen kan få en på bra humör på en gång, bara genom att titta på en.

Hon är så jävla rolig också. Riktigt speciell. Vet inte hur många gånger om dagen jag asgarvar åt henne. Hihi. Fina prinsesan. Ska krama sönder henne min lilla fis. Hejdå.

-
-
-
-
-
-
-
-
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0