God morgon..

Mår som jag förtjänar idag skulle jag väl vilja säga. Men hade skitkul igår i alla fall, så var väl värt det..? Blev först att sitta och fördricka lite hemma hos svärmor. Sen drog jag och Johan på en överaskningsfest för hans brorsa som fyllde 25. Sen drog vi allihop ned på krogen. Fick bli Victuscella för omväxlingskull! 
Dansade och träffade mycket kul folk osv. :D

Nu sitter jag och babe i soffan och tycker synd om oss själva. Ska snart dra iväg och köpa hem lite kinamat. Perfect bakis-mat.. hehe.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Chantal <3

använder du linser? isånnafall vilka färger & vart köper du dem? taacksaaam för svar :)

2012-04-01 @ 13:28:23
URL: http://lifeasasuryoyo.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0