Hmm..?

Funderar rätt ofta på att bli brunett. Min vanliga hårfärg dvs. Har haft svart hår i åratal känns det som. + Att man kan inte ha för mycket svarta kläder på sig utan att se "för hård" ut.. Om ni förstår hur jag menar.

Vore skönt att aldrig behöva färga någon jävla utväxt igen. Bara låta det vara.
Hade jag haft pengar just nu, så hade jag köpt en avfärgning + hårfärg för längesedan. Dock måste jag ha råd att köpa en helt ny hårförlängning i samma veva eftersom jag vantrivs i mitt korta hår.. Åh, pengar ska verkligen styra precis allt.. :(

Hmm, aja. Vad tror ni, borde man kanske satsa på att bli brunett..? Eller blir det tråkigt?



Råd, tips och sånt vore trevligt! Måste bli bra på första försöket, annars är jag svarthårig dagen efter igen. Haha..







KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0