Lördag

Gaah, vad bra man mår idag!! :D Not. Haha.. Fan, jag och Johan drack upp en hel liter Captain morgan igår!! Haha.. :( Nä, men det var värt det som alltid. Hade skitkul med bra människor. ♥ (Men jag glömde bort kameran precis som jag sa..)

Nyss setat och varvat ned på balkongen med massa god frukost. Nu ska jag duscha, plocka undan lite, blåsa + platta hår, sminka mig och sånt kul. Och sen så kommer Sara hit och busar med mig resten av dagen. Awesome. Var längesen nu.

PUSS.
-
-
-
-
-
-



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Chantal <3

Vart har du köpt tröjan på sista bilder? hur mkt kosta den? :)

2012-04-09 @ 19:08:07
URL: http://lifeasasuryoyo.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0