Mot skolan.....

Hade en sjuuuukt bra kväll igår med bästa människor. Hehehe :D Först förfest hemma hos Hanna. Sen ned på etage en sväng, och slutet av kvällen tillbringades inne på Pitchers. Mår inte sådär jättebra idag dock.. :( Men oftast värt det.

Nu ska jag till skolan.. (!!!) Wääh. Hade tydligen något obligatoriskt klassråd som jag måste gå på. Fast sen ska jag hem... Aja, bara sitta där och vara awesome och sen gå hem typ. Somnade med allt löshår + smink på mig inatt, så det var redan klart när jag vaknade. Praktiskt.

Yeaho0o0. Nu ska jag ta min energidricka och pallra mig 2 the bus. Och du som sa att jag hade helt perfekta ögonbryn - TAAACK GULLET :D ♥

Hejdå.



Intepiggalls


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0