Några från igår

Lägger upp några bilder från min kvalitéts-tid med Sara också! Hade det asbra. 


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: sara

Du är en av väääldigt få tjejer som passar riktigt bra i svart, så tycker verkligen inte du ska färga brunt:D. men förstår att de ä bajs o färga hela tin;/ men ändå :)

2012-04-09 @ 11:56:19
Postat av: mmmichelle

SVAR; Åh, tack så mycket! Haha. Funderar på att behålla det svarta ändå. Finns väl en anledning till varför jag alltid färgar tillbaka till just svart, så fort jag har en annan hårfärg liksom. Plus att mitt slitna hår skulle säkert inte palla blekning.



Får lära mig att trivas i det svarta helt enkelt:) Haha

2012-04-09 @ 19:52:55
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0