Skriver imorgon istället.

Haft fullt upp idag, så no time for da blogg. Varit på dagiset, shoppat, varit hos päronen osv.
Och nu är jag äntligen hemma i min efterlängtade säng, så nu ska jag inte göra något annat än sova. Fyfan så skönt. 

Vägde mig förresten för första gången på ca 1½ år idag. Hade gått upp 6kg sen sist.... WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....
Visste väl egentligen om det, men inget jag ville tänka på/erkänna kanske. Whatever. Ska väl försöka ta tag i det nu. Har ju mitt löpband. Borde sluta med småätande, energidryck, läsk och sånt. Men jag har världens sämsta karaktär så det lär väl gå sådär. Skitkorv. Tips på vad som kan få en mer motiverad + hålla igång?


Haha aja, skitsamma. God natt på er.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: sara

Börja läs en bra träningsblogg! Ja va typ helt beroende av godis/redbull/chips osv, men börja läsa bla http://nathanelle.devote.se o man blir verkligen peppad! :)

2012-04-03 @ 12:08:46

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0