Svar på fråga


Tja! du har väl ett löpband? vart köpte du de och vad kostar det? är ute efter ett inte alltför dyrt. är den bra?:) och så undrar ja om du kan ha ett inlägg om vad för smink du använder/hur du sminkar dig?
du har verkligen mitt drömutseénde!:)


SVAR; Hello there, japp det stämmer bra det! :D Jag önskade mig det när jag fyllde 19 av mina föräldrar, och det var precis vad jag fick. Bandet är från Attract och kostar egentligen runt 8000:-, men det ligger på rea nu och har gjort det ett tag. Kostar just nu 3995:-. I alla fall just den jag har. Finns många andra billigare varianter! Sett att t.ex rusta haft motionsband för ca 2000:-. 


Exakt denna har jag, älskar den! Sjukt snygg, + man kan välja om man vill springa plant, olika uppförsbackar, osv. + man kan se tiden man sprungit, hur långt, puls, antal kalorier man bränt mm!
-
Och angående sminkdelen så kan jag börja med att säga taack!! ♥ Blir smickrad, hehe. Har gjort två inlägg angående min sminkning förut, men kan absolut göra ytterligare en update inom snar framtid. Watch out!!



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0