Tear it up

Damn, ligger i sängen och är inte det minsta trött. Och klockan är redan midnatt, yeah. :( Får väl skylla mig själv som vanligt som sov hela eftermiddagen..? Aja, blev i alla fall så pigg att jag orkade städa, göra tårta, laga mat, träna, gå promenad med hunden, ta en dusch, brun-utan-sola-mig, måla naglar och diverse annat. Brukar bara ha orken till att göra 1 av dessa grejer per dag vanligtvis. Sjukt trött människa.

Så nu ligger jag här nöjd och glad och funderar på vad jag ska göra för att bli trött..?
Några tips..? Film funkar inte för min del.

Ska upp tidigt imorgon till skolan igen. Och efter det ska jag dra med mig Sara på stan och fixa lite saker. Hämta mitt leg på krogen som jag tappade i lördags, byta ut tröjorna jag köpte igår osv. Sen kommer det hit lite folk på kvällen och firar Johan osv i efterskott. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0