Wupppsss

Glömde helt bort min stackars blogg för ett tag.. ;) SKÖNT iofs.. Behöver lite free-time ibland.

Har i alla fall haft det skitbra. I förrgår så sov vi några stycken i sommarstugan. Var sjukt härligt att komma iväg från civilisationen ett tag alltså. Grillat, spelat spel, bastat och bara njutit av en gnutta frihet.

Några bilder från i fredags;




Hanna


spelade diverse spel


Min lilla prinsessa


Grillat i massor!!


erik & johan


en av stugorna.


Hur härligt..?


mys..


jag & hanna


jag och gosfarbrorn


erik & hundarna


hanna och hundarna 


..


Johan & Hanna


-

.

-
frulle


hahahah


c0o0l


love




h




SÅ, nu får det räcka. Drygt att ladda upp en i taget också. Speciellt när vi tog över 200 bilder.
Aja, ni fick en liten inblick i hur underbart vi haft det i alla fall! ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0