Yeappp

Haha, fyfan så övertrött jag är. Och glad. När jag egentligen inte har något att vara glad över. Alls. Sitter och kollar på Småstadsliv 4 in my lonelyness, mitt i natta. Fyfan vilka jävla filmer. Så brutalt jävla underbara. Åh. Incredible from inside and out. Världens bästa humor. Så jävla jag.

Måste fan göra en liknande film. Typ nu. Ja det ska jag. Jag och Hanna. Like old times. Åh, så jävla bra det ääääääääääääääääär.... Dör. Sitter här i köket och dricker te och totalcpgarvar för mig själv. Maha. 
Hahaha, stackars Johan som försöker sova. Glöm däääääääääääää' , ja ser på småstadsliv förfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

Vet inte vart jag ska ta vägen.

WOOHOHOHOHOHOOHOHOHOHOHO. vet man ju.

Fk'n Love it.



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: saariis

heh o_O känns faktiskt lite som att du inte alls är glad överhuvudtaget i det här inlägget o_O :(

2012-04-19 @ 23:11:40
URL: http://badtrash.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0