Blääää

Awefuckingsome kväll igår. Först fest hos Sofia med diverse människor, sen drog vi ned på krogen. Hann med i princip alla krogar på en kväll haha!

Men idag mår jag nog nästan värre än vad jag förtjänar. Men jag hade säkert kul? Haha, gick ut med 200:- och kom hem med allt i välbehåll. Så jävla skönt! Ingen ångest på den ekonomiska fronten i alla fall. Men på något vänster blev det ändå 2 much alcohol. Verkligen. Hade tydligen letat i frysen efter brödrosten (?!). 

Aja, nu mår jag väl lite bättre så ska sätta igång och städa snart och öppna en energidryck så man piggnar i lite. Resten av dagen hoppas jag blir löjligt lugn.



Lite så, tänkte jag.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0