Show some pity

Hej tråkiga bloggjaevel.

Hunnit med en del sedan jag varit borta, lirat lite minigolf, varit i rättvik och badat, käkat ute, träffat en del nya som gamla ansikten, och igår chillidillade jag här hemma med Sara bara. 

Humhum.. ska duscha nu alla fall, sen ska rummet städas och dittan och dattan. Sen blir det att dra iväg med Ida och handla lite inför kvällen sen ska vi ha filmkväll här hemma jag Ida och Robin, typ. Blir nog bra. Blev inte så mycket till filmkväll sist, haha :( 

Ska väl försöka blogga något också kanske. Hehe, fast nä. Så säger jag alltid, och så blir det inget.
Så, ja. Blir det, så blir det! Nu bliré dusch, tjohosko.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0