Tråkblogggg

Vart fan är all inspiration och lust? Har som ni märkt under en rätt lång tid (typ hela sommaren?) varit rätt dålig på det här med bloggen. Men det är mycket som har hänt och samt att jag har fullt upp med mycket annat, vilket gör att bloggen atomatiskt läggs åt sidan och glöms bort. Med det så försvinner också motivationen och mycket inspiration. Finns viktigare saker att lägga tyngd på just nu. Men det känns som allt blir bättre och bättre och det lär väl märkas här också,till slut. Sen har jag inte speciellt mycket läsare kvar nu heller som sagt, och dom som är kvar, märker man inte av, så det känns liksom lite skitsamma allting, anyway.

Det blir vad det blir helt enkelt.


--

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

men du ska la inte sluta blogga?

2012-08-15 @ 15:32:43
Postat av: Björkman

Beror väl på vad du vill med bloggen, om du skriver den främst för dig själv eller för andra.
Om du skriver den för dig själv, mer för att du gillar att skriva o.s.v., så lär du ju fortsätta, även om det ju såklart alltid är en extra morot när man ser att andra vill läsa det man skriver.
Om du skriver mer för andra, att fokus ligger på att andra ska tycka det är intressant snarare än att du skriver om det du vill och du tappar läsare.. jao, då är det väl lika bra att lägga ner ja.
För egen del är det mer det förstnämnda, skriva för att få ner vad man känner på pränt, lite mer dagboksaktigt. Sen om andra också gillar det man skriver eller har åsikter om det är det bara en kul bonus.

Svar: Wise words. :) Vet inte riktigt vad jag vill med bloggen. Gärna lite både och tror jag, men just nu kan jag varken eller.
Michelle Hedberg

2012-08-15 @ 19:45:38
URL: http://borgar.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0