Utgåååång

Hade en riktig chill'n dill kväll igår med Ida. Skönt. Mår så jävla bajs. Inte ätit ett skit på flera dagar typ, haha. Så innihelvete ont i magjäveln och så fort jag käkar nåt mår jag illa och vill bara spy. Skit. Jag som älskar mat.

Ajaa, nyss varit ute på en skogswalk med hundarna och sitter just nu och lyssnar på världens bästa låt och sminkar mig inför kvällen! Blir en utgång utan dess like ikväll. Dock INTE lika mycket alkohol idag tack, vill fan aldrig bli sådär full igen. Ångest, ångest, ångest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!1§!§1!!11§§!1!§§§§!½½½½½!!!

Men idag blire bra. Jappjapp!

24 JÄVLA DAGAR KVAR OCKSÅ, WOOOHOO :D



Keela och jag imorse, haha.. gosplupp

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0