Årsedovisning 2012

ÅRSREDOVISNING 2012!!
Vilket är ditt bästa minne från det här året? - Oj.. har hunnit med så otroligt mycket kul det här året så kan nog inte välja bara ett minne. Någon av alla kryssningar kanske, eller någon annan spontanresa..
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? - Jadu, mitt breakup med mitt ex, diverse andra konflikter + hemflyttningen och sånt..
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - Jaa!! :D
Höll du dina nyårslöften? - Inte ett enda.. fan!
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - Jaa, faktiskt.
Har du varit lycklig i år? - Nja, stundvis sjukt lycklig, andra stunden otroligt olycklig.
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? - Jadu, hela livet har tagit en vändning detta år, så svårt att säga. Många större grejer som har hänt under samma tidsperiod..
Vilka länder besökte du? Har hållt mig i sverige.. eller ja, åland/finland 3 gånger också.
Största misstaget? - Hmm.. vet inte om jag kommer på något superspecifikt sådär. Allt händer av en anledning and every misstake is a lesson.
Bästa köpet? - Har nog inte köpt något superspeciellt i år.
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - Nää.. eller ah. Inget ja skriver här, h0h0
Vad önskar du att du gjort mer? - Lagt mer tid på mig själv och min familj, tränat, skött skolan osv osv..
Blev du kär i år? - Blev..? Nej.
Vad fick dig att må bra? - Vänner, djuren, familj..
Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen..? Haha, vetinte. Till Lindemann då möjligtvis. Omnom.
Vad gjorde du på din födelsedag? - Umgicks nog med la' familia och expojkvännen 
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? - En hel del..

I ÅR HAR JAG..
[ ] Rökt vattenpipa
[x] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[x] Gjort slut med någon
[ ] Blivit tillsammans med någon
[x] Hånglat med en främling
[/] Skadat mig allvarligt
[x] Haft ett one-night-stand
[ ] Playat någon
[x] Haft sex
[ ] Varit otrogen
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[x] Varit deprimerad
[x] Druckit så mycket så jag spytt
[/] Gjort något jag verkligen ångrar
[ ] Sårat någon med flit
[x] Förlorat en vän
[x] Lärt känna någon ny
[ x Varit vaken en hel natt
[ ] Provat droger
[x] Festat en hel natt
[x] Varit på festival

 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0