Funderar på att bli ljushårig


Funderar på att bli ljushårig framöver!! Näst intill blond.. 

Och ja, flickor och pojkar, jag vet att det är pisssvårt att gå från svart till blond bara sådär. Har testat många gånger och gett upp. Men man får köra succesivt och inte ge upp efter två blekningar. Det finns luva och keps ;)
Och ja. det skulle slita något enormt!
Och ja, det blir nog inte speciellt snyggt på första försöket. Men skulle vara så jävla awesome om jag för en gångs skull inte gav upp på en gång.
Och ja, jag kommer alltid att tycka att mörkt hår är allra snyggast, på killar som tjejer.
Och ja, jag kommer givetvis att färga håret mörkt i framtiden igen.

Så, ja. Ni behöver inte tala om för mig hur jag fungerar, för det vet jag bra själv. Men just nu vill jag testa något nytt som jag aldrig haft förut. Har bara haft olika nyanser av mörkt.. Svart, mahogny, rött, brunt osv.. Ingen större skillnad med andra ord.

Men det skulle nog vara rätt nice med ljust hår som en kontrast mot min rätt hårda sminkning och mina tatueringar. Vad tror ni, skulle jag passa som ljushårig? 

Ja, givetvis.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Jennifer

Min kompis gick från svart till platinablont på fyra månader, tog lite tid & slet men det gick iaf :)
Hon började med att slinga håret i början & vänta någon vecka mellan varje slingning tills hon tröttnade (hon vill få saker gjort NU!) & så blekte hon några gånger tills det blev blont ^_^

Rekommenderar att du chillar i början, skittråkigt men det är de bästa för håret :)

Lycka till!

2012-12-18 @ 00:34:08
Postat av: Anonym

3 månader ska de stå*

2012-12-18 @ 00:34:27
Postat av: sandra

neej, du är en av få svarthåriga tjejer som verkligen passar i de, sjukt jävla vacker är du! <3

2012-12-18 @ 14:06:11

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0