Broken toe

Hemma igen efter en hel helg borta! Blev kryssning igår med babe som sagt.. Vi dansade, festade loss och hade det jävligt bra helt enkelt. Tror vi lade oss 5-6 imorse, haha! DOCK, när skulle jag hoppa ned från våningsängen i morse så hamnade jag med all tyngd på mina tår, som vek sig baklänges/fel håll i hoppet. Gjorde ont som satan, men tänkte inte mer på det utan drack lite till + dansade vidare.. Trodde det var en stukning.

Men nu är jag nog ganska säker på att den är bruten.  Kan inte röra den / eller någon av tårna ALLS. Hela foten sticker och domnar bort ibland, plus att den är helt blå mitt på. Gör svinont hela tiden fast jag ligger ned och vilar. Men ah, får låta den vara så läker den väl på några veckor + skippa klackskorna... haha!

Aja, men annars har vi haft det förjävla bra! Lägger upp bilder om en stund.. ska packa upp väskan och käka lite först! Om jag minns rätt så tror jag vi gjorde en videoblogg i morse också, haha.. Hörs om en stund. Tja.
 

En bild från igår på bussen dit.. ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0